Wednesday 7 April 2010

superrrrr busy

mggu ni mmg superrr bz, mcm dh xde mase ngn dr sndr, bamgun tdo, pg kje, kao kna ari yg jaga exam bgun kemain awl lg, trus jg exam, abis jg lunch n smbung bt kje, marking paper al da time, balik rmh smbg smp masuk tdo tgh mlm, tp stp kali b4 tdo akn onl laptop dlm masa 10-15mins utk cek emel n update kekawan.

haiiii mmg bz sgt, mmg xsmpat nk merewang2 buat onl shopping or ape2 skalipun, sgttt bz.. dlm pada tu, d tmbh dgn kekangan utk siapkn proposal, suda d bg date line, isnin dpan kna tnjuk draft, mak aii,camane la nk siapkn ni, marking paper pun xsiap lg, bile la mase aku nk godek sgala mak nenek journals n books, & 1 lg kna kasi draft nk anta paper utk seminar,, haihh, jmt ni, mksudnye esk lusa je, my spvsor nk tgk,,

Ya Allah, smpat ke otak ku berfikir utk semua ni??? Ya Allah, tolong la aku dlm masa terdesak ni, rasanya energy dlm diri dh d maximisekan, d tmbh pula kesihatan ku yg harus ku utamakan, ats sbab2 tertentu.. seharian arini dh abiskn masa kt hosp, Ya Allah tolong hambaMu hadapi semua ni. smg ada kemudahan & kesenangn utk aku fhm setiap yg aku baca, supaya idea dtg mencurah2 utk aku siapkn draft paper n proposal.

Ya Allah, dlm masa terdesak begini.. mmpukah aku ni.. mmg sgt ligat otakku berfikir, mengenangkan masa yg sgt sgkat.. uhhh, semuanya dtg serentak, smg sgalanya dpt ku lalui dgn mudah :) InsyaAllah. dan semoga juga, kesihatan aku xkn terganggu,, spy dpt aku lakukan semuanya dgn mudah & baik skali. Smg dipermudahkan setiap urusan ku, Ya Allah.

hmmm.. ayat yg dguna sgt tunggang langgang, mm, xpe la. ini yg lahir tulus ikhlas dr hati, dan d ilhamkan dgt tulisan2 ini *wink*

No comments:

Post a Comment