Saturday 22 May 2010

weekend yg sgt di 'maximise' kan :)

ahad suda tiba lagi.. spt biasa, rutin d pg ahad, pg senamrobik. hehehe, hari ni pg sorg diri since shmah n  the geng x ikut skali :) tp xpe, suda biasa ke tmpat tu, so xrasa jggal pun, pg n balik sebaik je abis. on the way back, otak suda mula ligat bfikir ni.. ada 2 bnda nk kna siapkan.. harus siap b4 isnin mnjelma :) i like my bz time.. hahaha. (hpfully my unconscious my heard this, then i'l be happy doing al this things, yeahh. this is how i motivate myself.. my unconscious mind really work 4 my :) jz sumtime when my uncm get sick.. huhu, i'l be in trouble.. but it won't take long.. sy akn sedar diri sy smula lpas tu. alhamdulillah :) yeahh....again thanx to Dr. Tuah 4 a gud motivation book. 

my bz sunday start.. hmm.. since few wks ago, there is no super duperrr ON enjoy mode. my mode switch to multi tasking where a lot of things to be done in jz two days :) but dis is not a complaint ya.. i do enjoy with al my tasks right nw even i've to sacrifice my lovely wkend.. sy akan mengqada' sume pengorbanan yg sy buat ni utk cuti puas2 nnt. *double smile*


p/s: slpas baca 1 buku ni, my inner motivation jd lebih kuat. nnt ade masa sy akn review buku tu :)

No comments:

Post a Comment