Monday 24 January 2011

♥ hari isnin sy ♥

alhamdulillah, sumenye okayy. hari isnin pembuka minggu da hampir habis. trasa kpnatan nya, wkend ni sy mmg tidak kemana, hanya dirumah saja, tahniah pd dr sndr, hanya khmis cuti thaipusam sy pg jd model class make up. seronok jugak jd model class make up ni, heee, bes d cantikkn tp mls nye bile tibe nk kna cuci bersih make up tu. mak aih, mmg mls sgt, sbb bnyk sgt laye, penat taw :)

hehe, sy mstila yg kt tgh tu, cnteq tak? heee, xmalooo kan? :) 

memandangkan sy extra rajin utk berbicara di sini, maka saja ingin d kongsikan sgala apa dilalui arini. ntah knapa, lately bz nye lain macam je taw. ohh, baru trasa betol2 tgh buat phd. heee, b4 ni rase ape pulak ye? setiap detik, waktu dan ketika skrg ni diriku dihantui oleh programming n derivation yg duk trsngkut, memanjang la aku tbayang sume bnda tu. wkend pun spvsor carik aku. huhuhuh, sbb bnyk bnda yg bmasalah kn, bnyk bnda nk kna buat, n isnin pg mmg harus la ada discussion. wktu tidur pn da tak terjaga, alo dgr bunyi hp pun neves jeeeee. seram gile kalo tgk no. supervisor. lawak la jugak, kdg2 kalo rasa xready nk angkat, akn kubiarkan ianya berdering. ohhh, seram okay, sbb pasti dia nk tanya, da settle ke probs td? haihhh, seram tau, kalo da settle pasti nye aku xsbr nk jawab, kalo x settle lg, kerinnggggg, teragak2 ko nk jwb :)

cite nye melalutkan, mcm2 pulak da d citenye.. berbalk pd ari ni, hehehehe, seawal pg, mcm biasa, aku ke pos ofis tlebih dahulu, da hampir mjd rutin harianku ke pos ofis d pg hari. tgk2 da kol9am. alamak da janji kn ngn spvsor jmpe kol9. lmbt ckit. hmm, xpe la kn. lama jugak dscussion, nk trun tgga, alamk jmpe 1 lg spvsor, ayoyo.. apa la nasib, kna iku masuk bilik spvsor 1 lg.. **hmm, dlm kpala apa la ku nk cite pula ngn spvsor, tp hmm kagum dgn kebolehan sndr utk bcerita ttg ape yg aku da godek2 dmasa wkend, aisehhhh cm bnyk je kn yg au dh buat. hahahah** tp kire bnyk la jugak, smp aku kna cancell taw plan nk ikut kwn klua :( frust la jugak, kut hati tgedik2 nk klua okayyyy.

tp kan arini penat kehulu ke hilir jumpe org, aku dr mula pakai 5 inch heels tuka wedges trus, penat aku trgedik2 catwalk dgn 5inch heels tu. xtahan da macik. hahaha. kang ade tragedi plak, n nnt lutut ni majuk balik baru padan mukeku sendiri :) 

da penat kulu kilir tbe2 da dkat nk 2pm, cpat sgguh kan, kna jaga exam pulak, nasib bek sejam je, 3.30pm da abes, lpas jg exam, aku siap2 da gtaw spvsor, sy balik trus pas jg exam, ihihi, malooo kan? mmg xmaloo taw budak ni :)

okla, maw kemas2 utk esk, esk pn jaga exam lagi, n run simulation dan jugak pg pos ofis :)

♥ cha 

No comments:

Post a Comment