Saturday 29 January 2011

ke'neves'an ku d hari jumaat

neves n blurrrr gile bila baru prasan yg tayar kete da flat, mmg xde angin lgsung dah. hmmm, termangu kjap, ape nk buat ni. nk mtk tlg sape ni. even aku xtau pun ade spare tyre kt dlm tu. main bawak je kete tu ke hulu kilir. hahahaa, teruk kuasa infinity kan. kan. kannn..

sbbkn aku da smpai kt tpt yg ku tuju, so aku pg je la ambik barang dulu smntara kpala otak ku masih ligat memikirkan ape aku nk buat ngn tyre kete ku yg pncit dah ni, nk ku mintak tlg pada siapa pulak ni. haihhhh, ssh nye, mati akal jap. last2 da xau nk ckp ngn sape, aku sms suprvsor je. hahahaa, bile ku igt balik, sengal nye kan, sesuka hati je mntak tlg dgn bos lg tu. tp seyesly mmg xtau da aku nk mtk tlg sape. heee, nasib bek ada spvsor yg baik hati, dia pn risau je n ckp, xpe aku tggu je kt ctu, nnt dia awak sesape utk tlg aku, alhamdulillah smg mereka2 yg tlh menolong aku pada hari itu dibalas kebaikan mereka oleh Allah swt. aku mmg blur la sesangat smp ke petang. 

lpas da tukar guna spare tyre tu, dia suh aku pg kedai tyre n tuka balik ke tyre asa. sumpah lawak tgk kete ku itew dgn spare tyre nye. hahaha. xcomel lgsung taw :)

hehe, pengajarannya di sini, hehee, kna salu cek tyre tu, jgn ain bawak je. hihihi. n 1 lagi jgn asyik je duk masuk class mnjahit, menari, masak, make up n mcm2 lagi, tp bila tyre pancit pn xreti nk buat pape, klam kabut terus :) 

p/s: sgt2 bterima kasih pd supervisor ku yg tlh btukar mnjad mekanik pulak menkar tyre. hehee. terima kasih bnyk2 n smg dibalas kebaikan tu oleh Allah swt.

♥ cha 

No comments:

Post a Comment