Thursday 17 June 2010

my ex-student

result utk UPU dh kelua, actually aku xla ambik kisah sgt psl bnda ni, tp sebab ade beberapa student yg pnh aku ajar dlu sms, ckp dorg dpt kt mane n course ape, n dorg jugak say thanx :) sama2 my dear student, sume itu xde pape pun, mmg suda mnjadi tggungjawab. hehe, smpat la aku memberi nasihat, buatla yg terbaik walau dpt course ape skalipun. InsyaAllah, sumenye akn OK n baik2 saje, y ptg buat yg terbaik n focus la pd apa yg bakal d tempuhi nnt. 

hehehe, maka terigtla aku d saat aku dpt keputusan utk UPU ini jugak beberapa tahun yg lepas, aku pu kurg gembira dgn apa yg aku pilih ni, tp sekarang aku sgt bersyukur dgn apa yg aku ada sekarang, betul la kata org, bagaimana ia bermula tidaklah sepenting bagaimana ia berakhir, tapi yg pastinya aku masih belum berakhir lagi, masih d pertengahan gitu. heeee :) walau apapun aku sgt bersyukur, alhamdulillah.

hmm.. aku doakan sume my ex-student akn berjaya dlm apa jua bidang yg dorg bakal tempuhi nnt :) al da best.

No comments:

Post a Comment