Tuesday 8 June 2010

sgttt penat

slpas beberapa hari sgt focus dgn mslh yg dilalui (mmg sgt keje keras ni, stp masa duk igt n pikir ttg programming n algorithm saja. hmmm.. sume ni sebab kekangan masa jugak). sume dtg serentak, akhirnye arini mmg betol2 flat da.. xlarat utk bangun, sgt pening, kalo bgun rasa nk muntah time tu jugak. 

walau camane skalipun, harus utk pg UM since ade lg simulation yg nk kna tgk resultnye camane, xsettle lg sebenarnye :( sgt risau ni..xtau la berbaloi ke x ape yg d buat ni, hpfully result dr simulation tu xkn kua yg pelik2.. risau sgt.. hmmm. bila smp lab, result xkelua lg pn.. kna tggu esk lagi.. singkatnya masa. aku hanya mampu berdoa smg apabila resultnya kelua, aku boley dpt spt apa yg aku nk.. lepas tu barula aku betol2 lega. mmg sgt tedesak da ni, xtau nk ckp pe da. huhhh :(

aku masih berharap utk esk lg, smg esok akn ada khabar gembira buatku, dan jugak aku berdoa spy aku x jatuh sakit lagi.. sebab aku ada bnyk bnda yg kna uruskan. aku mahu terus sihat dan ceria selalu :)

No comments:

Post a Comment