Tuesday 8 June 2010

..santai n rilex ckit :)

mlm ni rasa lebey santai ckit.. no programming at all. huhhh, xtgk da language yg bikin kepala ku pusing seketika.. start reading the secret again.. x abis2 lagi bace. huhu, sedari dulu lg, aku ngaku, kalo pasal baca buku ape skalipun aku mmg slowwwwwwww sgt. kalo org lain baca novel tu xsmpai sehari, bile dpt kat aku, aku baca 3 hari. hahaha, mmg sgt teruk, pdhal bacaan nya sama je tau, mmg xde bakat dlm kelajuan membaca.. tpksa la di akui :(

hmm.. mlm ni mmg xde bnda yg nk d stress kn sbab xdpt lg result smulation, so mmg aku xmau dh tgk dlu bnda tu sume.. sbab dr mlm td n seharian td aku dh jatuh sakit, flat gile cm nk tmuntah segala, so mlm ni aku mau santai2 saje.. 

hehe, smpat tgk cite 'noktah erna' kt tv 3 slot samarinda. sy dr dulu mmg suke tgk rita rudaini. dia cantik sgt bg sy. heeee :) tp lpas dia kawen, dh lame xnmpk muke dia kt tv. bg sy dia mmg sgt cntik, perfect je nmpk muka dia. kalo celebriti wanita, dia slh sorg yg cntik sgttt bg sy, hehehe, dlu mase kecik2 lagi, slalu nk jadi cntik cm dia. hihihi. lwk je kann. hmm  lagi yg cntik, camelia.. wow, dia mmg cntik sgt :) nasha n erra fazira pun bg sy sgt cntik..hehehe, walau cane pun, sume org mmg ade kecantikan tersendiri, n penilaian kecantikan itu terlalu subjektif. yg palin penting kita kna bersyuku dgn kecantikan yg kite ade :)

cantikkan rita ni :)

No comments:

Post a Comment