Sunday 28 February 2010

aktiviti hujung minggu

hjg mggu yg agak menyibukkan.. eh? mggu ni je ke bz? hehe.. minggu lain pun same je.. bz je salu, mmg akan ade je bnda nk buat. sat, 27 feb g batu bahat ngn kekawan utk wedding arina.hehe 1st time went to batu pahat.. hanya sempat berada d Dewan Jubli Intan utk wedding arina je, tpt2 lain xpg pun. lpas je wedding ktorg balik kl je trus :)


arina with her husben, mr. adham. happily ever after ya, my dear fren. ktorg sume akn sentiasa doakan kbgn arina smpai akhir hayat :)

sgt panas cuaca, pedih sgt dh mate ni d tmbh lupe bwk sunglass.. siksanya rase mate ini bile kna aircond stret d tmbh panas sgt, lupe pulak bwk eye drop utk lembapkn mate.. pedih la sampai ke hari ni.. jd mcm x sihat dh rase, mata rase pns n pedih sgt, hidung pun dh start rase xbes. tnda2 awl nk jd xsihat.

apepun, wlaupun penat sgtttt sbtu, tp ahad stil plan wanna go out to buy something 4 my mom. dh lame sgt rase nye xbli pape 4 my mum smnjk kemeruduman ekonomi yg aku alami dr dis lpas, aku xpnh dh blikn pape utk mummy malahan aku mntak dorg byr sume my hutang. teruk nye aku. papepun tq my lovely parents. i love u both :) so pegi la aku utk belikan my mum ape2 yg patut, 4 my dad aku x blikan pappe pulak, aku xde idea, insyaAllh nnt aku pikirkan ape yg nk bg kt my dad.


hehe, dlm pada tu, aku smpat gak blikn spsg kasut utk diriku.. rase cm lame sgt dh xtuka kasut keje, hehe.. smpat la beli sume yg aku nk utk mummy n utk aku sndr. balik hujan lebatnye.. xpasal2 kna redah hujan.. mmg dh bsh kuyup gak, smpai muncung tudung tu dh mmg btol2 muncung dh, kna hujan.. basah kuyup muncung tudung m.cik eh.. kesian sgt tgk.. sabo je la ye.



hehe.. inilah kasut yg dh curi perhatianku :)

dh mg pedih mata dr semalam, tmbh lg kna hujan, adohaiii.. mcm penambah perisa utk ketidaksihatanku ini pulak. smp rumah bersin x abis2 dh. mmg rase xselesa sgt dh hidng ku ini. harap2 xla makin menjadi ketidaksihatan ku ini. esk ade bnyk agenda yg ingin aku buat. march mmg sgt bz bagi aku. harap sume akn bjln spt mana aku plan. InsyaAllah.

cheerz :)

No comments:

Post a Comment