Monday 22 February 2010

isnin yg bersinar :)

arini bz ckit, pg2 kna g pos ofis dh, otw to um.. dr gapor msg ckp nk jmpe. huhu klam kabut la jawabnye, cpat g pos ofis n balik trus jmpe dia. n dptla schedule ut program spjg prof. Rao ade kt cni. waduhh, neves teramat ni, kna present 10 mac n ptg ni pulak ade grup discussion, neves seh.. ape la aku nk bwk g dscussion ni, kosong je otak ni, xkn nk bwk otak kosong, tp nk prepare pun... mane la sempat. huhhh, bw je la diri n senyuman.. nk bt cane lg kan, stakat ilmu d dada je la.. balik ofis, IPS call, meeting utk master 3 mac, Ya Allah, berduyun2 semuanye time ni, aku kna prepare in case kna panggil, aku berdoa semuanya baik2 saje n xplu la aku present, aku sgt xsaba utk siapkn semuanya n mulakan hidup baruku. Ya Allah, betapa hatiku sgt xsabar utk mulakan cycle baru dlm hidupku. Ya Allah permudahkan semuanya..

oh ye, aku pun kna btolkan my paper utk chiang mai journal, dh la dlm pdf file, luckily ade my fren yg nk tlg bg adobe acrobat, thanx yea.. kalo x, cane la aku nk btolkan, dh la big boss nk esk pagi, mlm ni kna btolkn jgak. hehe.

so ptg mmg kna g dscussion, ya bkn aku saje yg bprasaan neves same jugak yg lain2... sume org jz bercerita ttg apa yg sdg d buat, n nnt sume org kn jmpe dia, n my turn 'l be on 29 march, yea mac mmg bz utk ku. aku berdoa smg sume nye akn bjalan dgn lancar, ya aku akn pastikannya jugak. insyaAllah april mayb ok ckit.

walau sesibuk mane pun, hariku ttp dipenuhi sinar2. haha, saje kisah selingan d sebalik kesibukanku ke sana kemari.. lwk jugak bile teringt jwpn ku.. 'sebab dh pagi, mst ada sinarnya... lgpun panas kn td... kalo hujan mesti kelam sikit' lwknye igt balik :) ok, papepun.. cheerz :) truskn bersinar *wink*

No comments:

Post a Comment