Wednesday 17 February 2010

Untitled_1

yeah, finally siap gak akhirnye. mksudnye xla sia2 je aku bw balik sume test budak tu. besenye aku bawa balik rmh, esk pg bwk ofis lg, pastu bwk balik rmh lg, ai mmg gtu la smp akhirnye dh nk masuk next clas balik.. tp arini dgn kekatan semgt yg ade aku dh siapkn. alhamdulillah, done!! esk nk tgk powerpoint, n jumaat mcm xdtg je, mcm ade hal, mmm mcm.. huhu bape bnyk mcm daaaa.

Mssing sum1 yg slalu nyanyikn lagu ni. dia baik2 saje ke? ku kirim doa untukmu agar kamu slalu sihat & baik2, dlm lindungan Allah slalu :)

"Engkaulah segalanya

Engkau hanyalah untuk diriku
Aku hanya untukmu
Itulah janjiku padamu
Kita bagaikan ombak dan pantai
Tidakkan terpisah lagi
Walaupun pasangnya
Walaupun surutnya laut"

- Ratuku, Awie -


Esk harus aku mulakan dgn positive, penuh smgt dan azam. InsyaAllah, semuanya akn bisa aku uruskan, Bersyukur n redha atas setiap yg kita lalui. *gud girl :)*

1 comment:

  1. hehe.. hanya skdr luahan hati, yg ptg mst slalu positive :)

    ReplyDelete