Friday 19 February 2010

hariku yg sgt penatttt

arini penat tahap dewa, xtau bape km dh bjalan mcm xsedar dr. tp seronokkkk, dh lame aku xbuat keje ni, huhu.. khdpan aku berubah sjak aku pg klas jahit, bz teramat, x tkejar ngn keje seharian n klas tu. so bile dh abis,, hihi dh abis ke?? x lg sbnrnye, aku dh mls nk g, konon aku dh siap modul, tp bj mlayu aku lintang pukang lg, xde mud nk buat cz aku xdpt sukat bdn org, mcm segan pulak nk pnjam bdn sesape nk sukat..so bile aku ikut contoh bj ayah aku, mcm semcam je aku tgk.. yg ptg aku tau dh nk buat cane,, tggu aku bjaya pinjam bdn org utk d sukat, then aku smbung lg nnt.

arini mmg penat sesangt bjalan, tp aku gembiran sgt2 gembira, yesss, puas hati :) huhu tgh jln2 ni spvsor cal, neves gle cz xdtg kje tp xmnta permission dr dia, ni la pdhnye, pdn muke sndiri.. nk ckp pe lg kn. hehe, tp dia xla mrh sgt, xtau kalo dia mrh dlm hati. esk dia mtk aku tman kn Prof. Rao g jejalan. Ya Allah, tlg la aku spy aku xbw dorg sesat ke mana2, aku tau sgt kelemahan dr ku ni, ssh sgt nk igt jln. dh lalu bpuluh kali pun aku lupe jugak. ai, pening tol bdak sorg ni tau ;) papepun, aku bwk dorg jejalan esk, jd tourist guide xbtauliah. huhu, tlg la jgn la aku bw dia sesat, karang pening, kesian pulak. hehehe.

k la, nk merehat kan diri dh.. jgn lupe, mulakan hari esk dgn sikap positive dan ceria, sentiasa redha n bersyukur dgn setiap apa yg kita lalui.. sebabbb, sumenye adalah terbaik utk kita :)

cheerz :)

No comments:

Post a Comment