Thursday 18 February 2010

baju dh siap!!!

hehe, guess wht, aku dh siapkn 2 psg baju yg ku ambik ptg balik kje td. hihi,, td plan nk baca journal mlm ni, tp hatiku d gamit2 oleh baju2 yg dh siap jahit tepi, aku mmg xsabar nk tgk kjadiannye, sesuai ke tak letaknye ngn bdn aku ni. huhu, ala2 experimen gtu. n alhamdulillah syukur aku dh siapkn 2 psg. huh, sakit blakang ni.. cm ape je rase, mau 5 jam duk ngadap bnda tu stret xtolak solat magib n isya' n mkn ckit. mmg lenguh gile blakang ni. huhu. tp yg penting siap, yessss!!!

dh la bnyk tol dugaan kali ni nk siapkn, tgh semgt berkobar2 ni nk siap, skali mesin buat hal, kain yg tgh jahit melekat pulak.. alamak abis baju i..(ala2 gedik ckit, ~~aku ngaku yg aku ni mmg gedik ckit, bnyk kdg2 ikut situasi~~. haha), bbalik pd mesin td, dh la aku xreti nk godek mesin ni. aiyoyo mau minta tolong sama siapa adik manis wooo.. huhu, dgn nekad je aku godek sgala bnda tu, abis aku cabut kasik keluar. huhu. neves jugak hatiku, karang2 ku godek mesin ni lain pulak jadinye, alhamdulillah.. selamat setelah degupan jantung ku ini berdegup dgn begitu pntas skali, boleh tarik keluar dh kain yg melekat.. k, try jahit ckit. alamak ada bnyi keriuk2 la pulak. tp aku biakn je la, xtau nk buat pe, as long as dia boleh jahit, ok la kot.. ade bnyk lg aku nk jahit ni, jgn buat prob ye syg.

xkisahla segala hlgn utk siapkn baju ni, yg ptg baju kurung moden aku, sgt terletak d badan ku, aku suke sgttt. hehe, kurung riau tu mcm kna naik ckit bhgn ape xtau name spy shape dia lbih menarik, overall ok n mmg sesuai je, jz lebih cantik bile bhgn tu naik ckit la, xpe next time buat dh tau nk alter part mane. hehe. seronok!!!!


tadaaa.. ini baju nye, ckit je. tp lebih kurg gni la jadinye, 1 lg x ambik gmb, penat daaa, xlarat. lenguh blakang, ni pun tahan2 je la, pasni mmg tdo terus. :) esk nk g shopping, balik nk sggah kdai jahit, nk cari riben2 n sgala kprluan jahitan, mcm nk try buat mini dress.

k, mulakan hari esk dgn positive, kuatkan tekad, azam dan semgt. syukur & redha dgn setiap apa yg kita lalui. InsyaAllah, slpas hujan, sang pelangi akn tiba. cheerz :)


2 comments:

  1. waaahh.... pastok leh mek minta jahit baju dah .hehehe..well done miss =)

    ReplyDelete
  2. huahaaaa.. bley2 kdak ya jak. tgh berexperiment, hihi,nasib bek mnjd sumanya na. mn x, kering a.mata nanges klak :)

    ReplyDelete