Thursday 4 March 2010

di saat kesihatan ku terganggu

baru hari ni rasa mcm xsihat sgt.. taula rasa siksanya bila jadi xsihat.. seharian tertido camtu je, tgk2 dh dkat 4pm. dh lame rupenya aku tertdo, xtrasa.. mcm baru skejap. solat zohor pun xlagi. Ya Allah, teruknye.. trus je cpat2 bangun g solat zohor dlu. mcm xpcaya yg aku boley tertdo seharian cmtu je.. langsung xsmpat pun aku nk betolkn thesis.. mmg bert sgt kpala, igtkn td nk pg UM jgak, tp mmg xlarat. berat sgt kpala. mate aku mmg xley nk buka dah.

tp ape pun, alhamdulillah.. lpas je bgun dr tdo. aku da rasa ok ckit.. hehe, dh mampu utk update blog ni jugak kn.. hehe. aku harap cpat2 la aku sihat, cm dh lame je xsihat ni dr sabtu aritu x baik2 lg, tp arini paling terukkk.

pastu sekarang cm sakit mate pulak.. haihhh, jgn la pulak bnyk episod ketidaksihatan ku ini. cpat la berakhir..

cpat sihat n boley buat keje, next wk ade seminar, nk btolkn thesis jugak. xsabar nk print hard cover dh :)

No comments:

Post a Comment